Trustpilot
Klantenservice – Strong Eagle Gymwear Meteen naar de content

Retour informatie

Wil je jouw bestelling retourneren? Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Let op: zorg dat de items in de juiste zakjes zitten, let hierbij op de artikelnaam en maat

Het is niet toegestaan om meerdere bestellingen in 1 pakket te retourneren.

Je kunt je bestelling aanmelden via onderstaande knop:

Voor verdere vragen, neem contact met ons op via retour@strongeaglewear.nl

RUILEN

Heb je een item binnen gekregen waar je blij mee bent, maar deze wilt ruilen voor een andere maat? Helaas is ruilen niet mogelijk. De snelste manier om het goede item te ontvangen, is om het item te retourneren en een nieuwe order te plaatsen met de juiste maat.

Verzending

Alle bestellingen die op werkdagen voor 23.00 geplaatst zijn, worden direct verzonden.

Indien wij om welke reden dan ook deze levertijd niet kunnen halen, zullen wij uiteraard zo spoedig mogelijk contact opnemen.

Levering vindt plaats via de postbode of pakketdienst van PostNL

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvangt je een verzendbevestiging per e-mail met een link die rechtstreeks naar de trackingpagina leidt.

Zijn er douanerechten en heffingen?
Voor bestellingen vanuit de Europese Unie zijn er geen douane en rechten.

Voor internationale bestellingen - als jouw pakket rechten en heffingen heeft, zal de douane of vervoerder jou hierover informeren. Helaas zijn deze kosten buiten onze controle en wij zijn niet verantwoordelijk voor douane en rechten.

Als je weigert de douane te betalen, wordt het pakket naar ons teruggestuurd. 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een dienst/ of product. Wij helpen je graag verder en zoeken samen naar een oplossing. Echter nemen wij klachten mbt een defect item in behandeling binnen 6 maanden na ontvangst. Na 6 maanden beschouwen wij dit als slijtage.

info@strongeaglewear.nl

Mocht je hiermee niet akkoord gaan dan adviseren wij jou contact op te nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Indien de klacht nog niet elders in behandeling is genomen dan staat het u vrij om de klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.

Vraag

Heb je een vraag over een item of iets anders? Stuur een e-mail naar info@strongeaglewear.nl e-mails worden doorgaans binnen 3 werkdagen beantwoord.